ТИЖДЕНЬ ІСТОРІЇ
Однією із ланок у системі такої роботи є предметні тижні. Зокрема,
тиждень історії повинен стати засобом всебічного розвитку учнів, їх здібностей,
викликати позитивні емоції, наповнити життя шкільного колективу цікавим
змістом. Пізнання історії відбувається в
інших формах, не схожих на звичайне
навчання: тут і фантазія ліцеїстів, театралізовані дійства, і
самостійний пошук відповідей, і новий погляд на відомі вже явища та факти, а
також збагачення і розширення знань. Але найважливіше – це те, що не під
тиском, а за бажанням і ініціативою самих учнів в ігровій, нестандартній формі
відбувається повторення історичного матеріалу.
Під час проведення тижня історії створюється атмосфера не тільки
споглядання, але й активної участі, здорового змагання, спонукає школярів не просто механічно
пригадати відоме, а й мобілізувати свої знання, одержані раніше. Тиждень
історії має на меті не тільки виявити здібності і нахили учнів, але і
вдосконалити їх.
Тиждень історії, який традиційно
проводиться у нашому ліцеї, - це
не просто позакласний захід. Це, скоріше, свято, огляд зробленого, фестиваль
знань. А створюється воно, в основному, завдяки старанням вчителя-предметника, заступника
начальника ліцею з виховної роботи, педагога-організатора, вихователів та
напрацьованій ними методиці його проведення. Визначальна
риса цієї методики – зв’язок з життям,
урахування форм та прийомів спілкування сучасної людини. Тому вона близька і
зрозуміла учням, відповідає їхнім
віковим особливостям, потенціалу, естетичній активності кожного з них.
Шановні колеги! Далі пропонуємо добірку матеріалів про організацію та
методику проведення тижня історії у нашому
навчальному закладі. Хотілося, щоб
розроблений нами матеріал став у нагоді вчителям-практикам, керівникам
гуртків, творчих об’єднань, учням – усім, хто зацікавлений у духовному розвитку підростаючого покоління.
Завантажити повну версію
Комментариев нет:
Отправить комментарий