" М.Сервантес: “Історія - скарбниця наших діянь, свідок минулого, приклад і повчання для сьогодення, застереження для майбутнього”

Тиждень історії

ТИЖДЕНЬ ІСТОРІЇ

      Однією із ланок у системі такої роботи є предметні тижні. Зокрема, тиждень історії повинен стати засобом всебічного розвитку учнів, їх здібностей, викликати позитивні емоції, наповнити життя шкільного колективу цікавим змістом. Пізнання  історії відбувається в інших формах, не схожих на звичайне  навчання: тут і фантазія ліцеїстів, театралізовані дійства, і самостійний пошук відповідей, і новий погляд на відомі вже явища та факти, а також збагачення і розширення знань. Але найважливіше – це те, що не під тиском, а за бажанням і ініціативою самих учнів в ігровій, нестандартній формі відбувається повторення історичного матеріалу.
     Під час проведення тижня історії створюється атмосфера не тільки споглядання, але й активної участі, здорового змагання,  спонукає школярів не просто механічно пригадати відоме, а й мобілізувати свої знання, одержані раніше. Тиждень історії має на меті не тільки виявити здібності і нахили учнів, але і вдосконалити їх.
       Тиждень історії, який традиційно  проводиться  у нашому ліцеї, - це не просто позакласний захід. Це, скоріше, свято, огляд зробленого, фестиваль знань. А створюється воно, в основному, завдяки старанням вчителя-предметника, заступника начальника ліцею з виховної роботи, педагога-організатора, вихователів та напрацьованій  ними  методиці його проведення. Визначальна риса  цієї методики – зв’язок з життям, урахування форм та прийомів спілкування сучасної людини. Тому вона близька і зрозуміла  учням, відповідає їхнім віковим особливостям, потенціалу, естетичній активності  кожного з них.
    Шановні колеги! Далі пропонуємо добірку матеріалів про організацію та методику проведення тижня історії у нашому  навчальному закладі. Хотілося,  щоб  розроблений нами матеріал став у нагоді вчителям-практикам, керівникам гуртків, творчих об’єднань, учням – усім, хто зацікавлений у   духовному розвитку підростаючого покоління.

Завантажити повну версію

Комментариев нет:

Отправить комментарий